Ei dame i treningsklær som trener aktivt. Hun tar pushups på gulvet.

HIIT

HIIT står for High Intensity Interval Training. Denne treningsformen består av kondisjons- og styrkeøvelser som utføres med høy intensitet.

Våre HIIT-timer

Tabata

Enkel, motiverende og effektiv intervalltrening for styrke og kondisjon! Hvert intervall består av 20 sekunder arbeid, etterfulgt av 10 sekunder hvile. Disse intervallene gjentas fortløpende åtte ganger – totalt 4 minutter. Timen består av åtte slike intervaller med øvelser som kroppsvektøvelser eller øvelser med ball, manualer, strikk og slides. Øvelsene utføres enten stasjonært (på én plass) eller i sirkel (flere stasjoner). Timen passer for deg som ønsker å forbedre kondisjon og utholdende styrke. Intensiteten kan tilpasses til ditt nivå.

HIIT-Circuit

HIIT-Circuit er stasjonstrening. I denne timen varieres arbeidsperiodene fra 20 sekunder til minutter. Øvelser du vil møte er kroppsvektøvelser, øvelser med ball, kettlebells, manualer, TRX og step. Timen passer for deg som ønsker å forbedre kondisjon og utholdende styrke. Intensiteten kan tilpasses til ditt nivå.

BasisBall Raw

Dette er en time med fokus på funksjonelle styrkeøvelser.

Du får en komplett treningseffekt for hele kroppen satt sammen av allsidige basisøvelser.

BasisBall er et gruppetreningskonsept bygget på generell basistrening.

Vi bruker BasisBallen, en medisinball med håndtak i konseptet. Gjennom ulike øvelser utfordrer og påvirker vi din spenst, mobilitet, koordinasjon, styrke, hurtighet og utholdenhet. Treningen har høy overføringsverdi til andre bevegelsesmønster, og øker din kapasitet til å prestere bedre både i hverdagsliv, fysiske aktivitet og idrett.

Bli med på en helt rå time hvor du får brukt hele kroppen ! 

(NB! Timen kommer i januar 2020)