Styrke

Styrketimene som har fokus på å forbedre/opprettholde muskelstyrken eller øke muskelstyrken.

Våre styrketimer

Athletic strength

Athletic strength er funksjonell styrketrening i gruppe. Vi jobber med kroppen som en helhet. Helkroppsøvelser som utfall, knebøy, press, dips, og øvelser som virkelig fungerer. Back to basic men satt sammen i et system som er gjennomtenkt. Denne timen passer for deg som har lyst til å trene ren styrke, og lære øvelser med f.eks stang. Du trenger ikke å ha forkunnskap for å delta.

STERK med stang

STERK med stang er en styrketime hvor vi benytter vektstang og manualer. I denne timen får vi en grundig trening for kroppens store muskelgrupper, og mindre muskulatur. Øvelser som du møter i denne timen er blant annet knebøy, markløft, utfall, brystpress, roing. Det anbefales å varme noe opp i forkant av timen. Timen kjøres til takt i musikken, og er tilpasset til alle.

STERK i sirkel

STERK i sirkel er en styrketreningstime som foregår i sirkel/stasjonstrening. Her får man  utfordret styrke – og kjernemuskulatur med utstyr som TRX, medisinball, manualer, stang og egen kroppsvekt. Arbeidsperiodene varierer mellom 30 sekunder til 1 min. Varighet på timene er 30 min. Timen er tilpasset til alle.

STERK med TRX

STERK med TRX er en funksjonell treningsform hvor vi får utfordret styrke, fleksibilitet, og balanse. TRX er slynger som er festet i taket, og du bruker sin egen kroppsvekt i slyngene for å skape motstand i forskjellige øvelser. Timen er tilpasset til alle.

STERK med Bosu

Bosu styrke tar for seg ulike styrkeøvelser for hele kroppen ved hjelp av Bosu (halv ball), frivekter og egen kroppsvekt. I denne timen får du god trening for styrke, støttemuskulatur og balanse. Timen er tilpasset til alle.